قدرت رنگ‌ها در جذابیت استایل شما

ست گل و مرغ

رنگها این قدرت را دارند که هرنوع احساسی را در انسان تحریک کنند؛ این احساسات می توانند احساس آرامش،خشم،شادی ، لذت و … باشد .رنگ لباسی که هرکس میپوشد تقریبا ۹۰درصد روی روابط اجتماعی فرد تاثیر دارد .

رنگ آبی

در روانشناسی رنگها رنگ آبی قطب مخالف رنگ قرمز است و احساس ارامش را تداعی میکند واگر با رنگ سفید ترکیب بشه به یکی از ارامش بخش ترین رنگ ها تبدیل میشه.

 

شال و کیف

رنگ سبز

نماد قدرت ،سلامتی و طبیعت است .رنگ سبز هارمونی مغز را تنظیم میکند و منجر به افزایش قاطعیت در ذهن میشه .

رنگ زرد

زرد نشانگر شادی ،انگیزه ،مثبت نگری و افتخار است .اما حواستان باشد که اگر زیاد از این رنگ در استایلتون استفاده کنین فردی ترسو به نظر میرسید .پس باید زیرکانه این رنگ را در استایلتون استفاده کنید .

شال و کیف طرح خط و انار

رنگ قرمز

قرمز همیشه محبوبیت زیادی در بین افراد داره و به رنگی جذاب معروفه و توی هر جمعی شمارا به مرکز توجه تبدیل میکند .این رنگ انرژی و اعتماد به نفس را در شما بر می انگیزاند.

ست گل و مرغ

رنگ سفید

سفید نماد سادگی و پاکی از هر نوع بدی است و غالبا با اکثر رنگها جلوه ویژه ای دارد و بیشتر در استایل های مینیمال استفاده می شود .

ست شال و کیف

 

و در آخر همانطور که میدانید هر سال یک یا چند رنگ به عنوان رنگ سال شناخته می‌شوند و به عبارتی مد می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از این رنگ‌ها و ترکیب آن با رنگهای خنثی یا رنگهای دیگر استایلهای جذابی را برای خود به وجود آورید. با در نظر گرفتن رنگ های مد و ترند روز می‌توانید استایلی شیک و متفاوت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *